Agapé
Négy kis asztal, az októberi, késő délutáni napfényben. Bentről kiszűrődik az orgonaszó, a hívek éneke. Mi, a régi emberek, tudjuk a szót, tudjuk az igét, a szertartást. Mi lesz a
Tanac
Négy kis asztal, az októberi, késő délutáni napfényben. Bentről kiszűrődik az orgonaszó, a hívek éneke. Mi, a régi emberek, tudjuk a szót, tudjuk az igét, a szertartást. Mi lesz a
Lefelé az utcán, ami a tengerhez visz. Napfényes az idő, az utca kövéről visszaverődve szinte vakít a fény. Még pár lépés. Igen, az a bolt jobbra, a halcsarnok a jellegzetes
„A Sevdalinka az, amikor apa énekel és sír.” Egy olyan esten vagyunk, ahol dalok hangzanak el egykori boszniai kávéházakból. Vagyunk úgy negyvenen, nézők-hallgatók, ülve, álldogálva, a pulthoz támaszkodva, pohárral a
A két angyal este ért Szodomába, amikor Lót éppen a város kapujánál ült. Leírni a leírhatatlant. Elmondani, ami nem elmondható, csak közelítés, körülírás, érzés, élmény, látomás, megérzés, hangulat, értelmezés, asszociáció.
Mindegy, hogy az alap az MI-től ered, az ötlet saját. Világunk kampóira felakasztva lógunk, megcsonkítva, egy tömegben, színes magányban. Rettenetes ez a mozdulatlan, esemény utáni csend. Térben vagyunk, körüljárhatók vagyunk,